"Ge inte bort dig själv"

Ojdå. Sitter helt tagen efter att ha luskat igenom gamla gamla visor i Håkan-arkivet på Spotify och hittat diverse magnifika låtar. Avdankade, halvdammiga blott helt, helt fantastiska. Får bli nytt material till Håkan-listan direkt. Så fint att jag bara sitter och stirrar genom fönstret och får lite ont i magen av hur bra han är, denne man. All my honor.
 
Bilden nedan föreställer jag och en nyfunnen vän jag hittade i fredags. Har börjat sakna att rida/allmänt vara i närheten av hästar på riktigt det sistonde. Drömmer mig tillbaka till gamla goda dagar i ridbyxor, putsning i sadelkammaren, utsläpp i hagar och sist men inte minst uteritter och hoppning. Att bara stå en stund efter en stressig dag i splitan med en fyrbent varelse bredvid som rogivande tuggar gräs som musik är inte heller helt fel för välbefinnandet. Verkligen att komma upp på hästryggen igen.. Snart!
 
För övrigt försöker jag hjälplöst att fixa min tragiska bloggdesign. Det går väll.. Sådär.

 

Kommentarer
Postat av: eve på linjen

jag saknar också allt med ridning/hästarna. De senaste året har jag typ päst när jag sett en häst i en hage, stått i en timma å bara klappat å glott på dom..... börjar jag bli gammal??

2012-07-08 @ 21:13:31
URL: http://perfectlyawesome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0