Hemma från "Fred & Kärlek"

Skulle någon undra så ja, föregående inlägg "Namnbyte" var en bloggrape. Bloggrape, säger man så? Nåja. Bara så att ingen skulle gå runt och tro att jag inte fortfarande heter Linda, hehe.
 
Annars då? Jo, jag har haft den mest fantastiska veckan någonsin, jag tror nästan det är så. Jag har sett Markus Krunegård på nära håll och tagit Annas parti och blivit kär, sådär artist-kär som jag inte varit sedan Darin i tolv-årsåldern (Om man inte räknar med Håkan då). Kent i hellregn från en upplyst scen som spelade "999" och "Jag ser dig" bland mycket annat, det var också alldeles för bra för att vara sant.
 
"Camp Babes" har även det levererat, tro mig! Eddan fick en fågel i huvudet, samerna/Jokkmokk var världens bästa grannar vilket även blev inristat med blod på vårt tält (Var det blod eller naggellack?), cilvilingenjörerna från Chalmers underhöll oss med den bästa Britney musiken på länge, etcetera etcetera. Blir lite överflödigt att försöka illustrera resan med ord så tror jag avslutar med att säga, det var alldeles alldeles för galet och helt fantastiskt. Saknar redan Borlänge och alla människor alldeles för glada av alkohol och livet. Vem vet, kanske blir det mot alla odds ett år till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0