"Hon skulle stanna ett halvt år men det blev resten av ett liv"

Wi! Har än en gång fått inspiration nog att gå ur min skrivtorka. Fått klart en smörig dikt samt påbörjat någonting som jag inte riktigt vet vad det ska bli av. Vi får väll se. Slänger förmodligen upp dikten här senare!
 
Imorgon ska jag knega på igen liksom idag, så funderar på en promenad med Krunegård i lurarna för att få i alla fall lite sol då det inte lär bli något av det imorgon. Jobbar tio timmar och slutar vid halv sex, jippi! Men men, ska inte klaga. Cash är aldrig fel och jag och tjejerna har en Rhodos-resa att planera, vilket gör jobbet ännu lite mera okej att gå upp till, även om klockan ringer vid fem varje morgon.
 
P.S; Min lillasyster kom precis med tolv stora, röda, helt perfekta jordgubbar från landet. Helt okej. Mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0