"I bröstet där hoppet bor var det tomt"

Sitter och drömmer mig bort till min perfekta spotifylista. Den är döpt efter sin största innehålls-makare, och heter därför "Fyller alla dansgolv" Kan någon gissa tro? Hehe.....
 
Idag är en deg-dag alltså, gör inte mycket alls för tillfället vilket är helt okej. Jobbtagg imorgon, men ska faktiskt bli gott då regnet gör att man mest håller sig inomhus ändå. Lär förmodligen inte missa några stekiga 30-graders-pool-häng-dagar ändå alltså. C'est bon! Tänkte förövrigt slänga in lite detta var min fredag-lördag i bilder sedan, om jag känner att jag orkar. Har haft kameran i närheten för en gångs skull så en del kort har tagits.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: eve

sv: hahahahahahah det ska ja!!!

2012-07-07 @ 18:31:21
URL: http://perfectlyawesome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0